a gangsta blog

Sunday, December 10, 2006

n-am mai plans de mult la un film

am fost ieri la ziua liviei
mp3playerul e nice ;) si culorile ecranului se skimba ..oooo.. :O:O:O ;))
anywayz apoi am mers la dalles...si normal nu am avut nici un ban la mine
asa k with ana's help mi-am luat ureki...adik kestii de pus la ureki sa nu-ti inghete (la me sunt alternativa la caciula sau la insistentele alor mei sa-mi pun caciula :P
si am mai vazut o gramada de cadouri... :D tre' s mai fac o vizita p acolo neaparat
dupa dalles anca si sora ei ne-au invitat la film la studio dar nu am mers decat yo, ana, maria, oana si andrei....la "The Holiday" http://www.sonypictures.com/movies/theholiday/
i cried...n-am mai plans de mult la un film
oricum f misto il recomand cu caldura (cui ii plac povestile de dragoste :P in kre poti sa te faci k nu stii ce va urma ptk nu e totul atat de obvious :))

No comments:

metropotam
vrei si tu? click aici